de eerste dagen - Reisverslag uit Strücklingen, Duitsland van Bart Lankhaar - WaarBenJij.nu de eerste dagen - Reisverslag uit Strücklingen, Duitsland van Bart Lankhaar - WaarBenJij.nu

de eerste dagen

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

05 September 2016 | Duitsland, Strücklingen

De eerste dag, werd om half 8 wakker.
eerst wat eten en daarna ging ik de koeien al voeren.

na het voeren eerst een bak koffie, daarna paar vaarzen verhuist naar een ander hok.

savonds nog een keer gevoerd en daarna een lekker koud biertje gedronken met mijn stagebegeleider.

  • 13 September 2016 - 08:55

    Ad Van Tuyl:

    Hoi Bart,

    Je bent al goed bezig op de boerderij en hebt dat biertje dus wel verdiend. Geniet ervan en als er vragen zijn hoor ik het wel.

    Groeten,
    Ad van Tuyl

  • 13 Oktober 2016 - 22:11

    Ad Van Tuyl:

    Hoi Bart,

    Ik weet dat je druk bent maar probeer nog een reisverslag met wat foto's te plaatsen.

    Groeten,
    Ads van Tuyl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Hierbij een kort verslag van mijn stage in Duitsland

Actief sinds 08 Sept. 2016
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 4693

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 04 September 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: