2 de week - Reisverslag uit Strücklingen, Duitsland van Bart Lankhaar - WaarBenJij.nu 2 de week - Reisverslag uit Strücklingen, Duitsland van Bart Lankhaar - WaarBenJij.nu

2 de week

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

16 Oktober 2016 | Duitsland, Strücklingen

Aan het einde van mijn 1 ste week was de oplader van mijn laptop kapot gegaan maar gelukkig heb ik nu een nieuwe zodat ik dit bij kan houden.

in de 2de week zijn we dinsdag gaan maaien, maar een klein gedeelte zon 25 h, en donderdag in de kuil.

ook hebben we oud grasland laten doodspuiten, en zelf omgeploegd en weer ingezaaid.

ook hebben we deze week kalfjes onthoornd, dit mag je nog zelf doen in Duitsland, zelfs zonder verdoving

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Hierbij een kort verslag van mijn stage in Duitsland

Actief sinds 08 Sept. 2016
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 4678

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 04 September 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: