De heenreis - Reisverslag uit Strücklingen, Duitsland van Bart Lankhaar - WaarBenJij.nu De heenreis - Reisverslag uit Strücklingen, Duitsland van Bart Lankhaar - WaarBenJij.nu

De heenreis

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

04 September 2016 | Duitsland, Strücklingen

Nadat ik alle tassen in mn auto had gezet was het zover, om half 4 reed ik dan naar duitsland.

na 4 uur kwam in in het dorpje Struckelingen aan. zon 300 km van mn eigen huis vandaan.

werd gelijk goed ontvangen, en mijn plek in het huis werd aangewezen een mooie ruime kamer.

daarna een rondje gelopen over de boerderij, het is een melkveebedrijf met zon 180 melkkoeien en 3 lely robots.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Hierbij een kort verslag van mijn stage in Duitsland

Actief sinds 08 Sept. 2016
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 4670

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 04 September 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: